Batec de melodies

Canto l’última melodia que em vas regalar i que encara duc escrita vora el cor. Com desescriure aquesta música que has creat només per mi? Amb qui compartir aquesta dansa que hem inventat només per nosaltres? I ara qui dibuixarà pentagrames sobre la meva pell? Qui em compondrà aquests acords que m’abracen el cos? Empesa per aquesta quimera de sentiments que duc cosits a l’ànima, seguiré afinant les teves notes, i tota jo seré música i dansa, poesia i desig; bategant al compàs d’aquest esclat de melodies.

Anuncis

Deixa un comentari

