‘Batecs d’enyor’ – Presentacions

Aquest passat mes de novembre he fet dues presentacions del llibre ‘Batecs d’enyor’, segon llibre artesà que publico, acompanyat per un cd amb els textos recitats per mi mateixa i acompanyament musical al piano de Raül Benéitez.

La primera de les presentacions va tenir lloc el dissabte dia 12 a la llibreria El racó de les paraules de Sant Joan de Vilatorrada. Una presentació en família ja que vaig comptar amb la presència d’amics, alguns dels quals formen part del món de l’escriptura i la poesia.  Vaig llegir alguns dels textos del llibre i després vam poder escoltar el cd.

Agrair a l’Anna Comellas, responsable de la llibreria juntament amb la seva mare, l’oportunitat de donar-nos a conèixer als qui comencem i som poc coneguts. Tot i així i malgrat la difusió que es va fer de l’esdeveniment, tant per part de la llibreria com per part meva, és difícil arribar als altres i com he comentat abans, gràcies a les amistats més properes que em van acompanyar.


I el dilluns dia 21 de novembre vaig fer una segona presentació al local de l’Associació Sempre Dones de Sant Vicenç de Castellet, en què vaig comptar amb la col·laboració de l’amiga i poeta Marlene Denís, que va fer una explicació i valoració personal sobre el llibre abans que jo en recités alguns dels textos. A més també vaig llegir alguns dels microtexts del primer llibre ‘Espill daurat’ i vaig explicar com vaig iniciar els meus passos en el món de l’escriptura i vaig decidir-me a publicar per primera vegada.

En aquesta ocasió agrair a l’amiga Marlene la seva ajuda, a Sempre Dones i especialment a la seva presidenta, Lola Ruiz, per poder fer una presentació i a la seva difusió de l’acte convidant les persones que formen part de l’associació. Tot i ser en una tarda d’un dia laborable va haver-hi força assistència de públic a qui agraeixo la seva atenció.

Amb Marlene Denís

Amb Marlene Denís i Lola Ruiz, de l'Associació Sempre Dones

Amb Marlene Denís i Lola Ruiz, de l’Associació Sempre Dones


Finalment comentar que a la llibreria El racó de les paraules, al carrer Lluís Companys número 8 de Sant Joan de Vilatorrada tenen exemplars dels llibres ‘Batecs d’enyor’ i ‘Espill daurat’. De cara l’any vinent hi haurà alguna presentació més i algun altre projecte amb companys del món de l’escriptura que ja comentaré en el seu moment.

Anuncis

Deixa un comentari

