‘Fils de poesia’ a la Merceria Amarant

El passat divendres 16 de juny vaig ser de nou a la Merceria Amarant de Manresa llegint alguns dels meus poemes i microrelats. Com l’anterior ocasió, el passat 21 d’abril, vàries persones van venir a escoltar-me de nou i d’altres s’hi van afegir.

Un cop més donar les gràcies a l’Amàlia, propietària de la merceria, per convidar-m’hi un altre cop i per les activitats que organitza al seu establiment. També donar les gràcies a les persones que van repetir i a les nouvingudes. Un cop més, públic infantil també va ser-hi; il·lusiona veure que els agrada la lectura i hi posen interès. Per part meva comentar que com l’altra vegada em vaig sentir molt a gust i encantada de tornar a teixir ‘Fils de poesia’ per segon cop.

Anuncis

Deixa un comentari

